KV Wageningen gaat voor tweede hal
Korfbalvereniging Wageningen heeft vergevorderde plannen een tweede hal aan de Marijkeweg te laten bouwen. De club groeit al lange tijd uit het jasje en kan niet alle teams tijdens de zaalseizoenen ruimte bieden.
,,We wisten dit eigenlijk zeven jaar geleden al. We hebben vier buitenvelden. Eén zaalveld is onvoldoende", licht penningmeester Carlo van Tricht toe.
,,Ook andere sportverenigingen kunnen straks gebruik maken van de accommodatie", vervolgt de 'kartrekker' van dit plan.
,,Nu op de mega parkeerplaats naast Menzis huizen worden gebouwd, is dit de kans. Anders is er straks geen ruimte meer in de directe omgeving. De architect heeft al een verkennende schets."
KV Wageningen hoopt dat de gemeenteraad het plan voor de zomer van 2027 behandelt.
💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar de redactie: nieuws@rtvrijnstreek.nl
of bel 0317-712084
